Tuesday, May 24, 2005

Asam, Garam, Gula & Kopi

kawan: "Kau ni takde cerita lain ke selain dari makanan?"
saya: "hehehe..." (sambil tersengih)

Baiklah bagi memuaskan hati kawan nan sorang ni saya tulis pasal satu perkara yang takde kena-mengena dengan makanan.. (ye ke..??)
Betul..takde kena mengena dengan makanan..!!

'Asam, Garam, Gula & Kopi' ini buku yang baru saya beli. Tak habis baca lagi. Seronok membacanya. Isteri saya pun tak bagi peluang saya nak baca. Berebut...
Kisah-kisah yang dipaparkan ada yang terkena batang hidung sendiri.. ketawa besar le kami suami isteri. Buku ni memang best.!!

Tak mau cerita la apa isi ceritanya, siapa nak baca pergi ler beli.. Tak mahal. Buku dari Alaf21 ni cuma RM13 je.. Selamat membaca.

http://www.alaf21.com.my/buletin/N_catal.htm

No comments:

Post a Comment