Monday, March 12, 2007

Terima kasih

Alhamdulillah.

Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada rakan-rakan dan semua pengunjung The Baker's Place yang memberikan sokongan serta mendoakan kejayaan terhadap usaha pembukaan kedai roti dan kek, The Baker's Place ini.

InsyaAllah, bermula dengan apa yang ada dulu; sedikit demi sedikit saya sedang mengusahakan penambahbaikan terhadap produk dan perkhidmatan.

Buat masa ini kedai ini dikendalikan oleh 4 orang.
Fiza - isteri saya
Ida - adik ipar
Edi - adik saya
Bahtiar - saya lah tu..

Pasukan sokongan pula menjurus kepada produksi kek terdiri daripada:
Kak Mis (naza214)
Kak Nina (zahurinina)
Sarah Jasmine
Abang Ipin
Chef Ramli

Pada peringkat permulaan ini saya akan sempurnakan dulu operasi kedai ini kepada yang lebih sistematik dan terkawal. Maklumlah kami bermula secara agak kelam kabut sedikit, maka banyak benda yang jadi tak teratur. Bila operasi kedai dah stabil nanti, barulah kami akan membuat produksi untuk dihantar keluar. Dan operasi kedai akan dilepaskan sedikit demi sedikit kepada Edi dan Ida. Target: 6 bulan

No comments:

Post a Comment