Monday, September 01, 2008

Pertandingan Citarasa Bersama Daisy

31 Ogos 2008 dalam sibuk-sibuk menyambut ulangtahun kemerdekaan, saya sibuk dengan pertandingan memasak di Mydin Subang Jaya. Sebenarnya semasa acara saringan pada 29hb kelmarin saya tak lah menaruh harapan sangat. Yelah ini kali pertama saya dan isteri menyertai pertandingan begini. Ambik kau, masuk final pula pasukan saya dan pasukan isteri. Pasukan Fazla OnePieceBakery juga berjaya ke final. Di Final ni 4 pasukan saja bertanding. Tak nak cerita banyak. Tengok gambar saja lah. Yang penting, dengan pertandingan begini saya dapat belajar banyak. Ilmu yang diperturunkan oleh Chef Anuar semasa kursus dulu tu sangat membantu. Hasilnya.....

Saya pasukan lain


isteri saya pasukan lain

Gembira dapat cek besar...

No comments:

Post a Comment