Monday, July 17, 2006

Lautan dalam jangan diduga.

Nasihat orang tua "Kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga"
tapi nasihat Chef Li "Walau kail panjang sejengkal, mengail lah juga"

Hari ni saya masuk kerja lewat sikit (10am) sebab Korea public holiday.
Saya dah merancang untuk menduga di lubuk cetek pagi ini. Kata Chef Li mengail lah juga tapi tak perlulah menduga lautan dalam ye tak.
Saya bawa Cheese Stick, Sardine Bun dan Sausage Bun. Lokasinya seperti biasa yang paling dekat dengan rumah, stesen LRT Bdr Tun Razak. Lokasi yang sama saya menjaja dulu tapi cuma masanya berbeza. Dulu saya menjaja waktu petang tapi hari ini saya cuba pagi pula. Ini kali kedua saya mencuba disebelah pagi, cuma nak double confirm. Mula jam 7.15 hingga 8.45 pagi. 9 Cheese stick, 9 Sausage Bun dan 4 sardine Bun telah berjaya dijual dalam masa satu setengah jam itu. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment