Thursday, June 22, 2006

Resepi Fruit Cake

Malam tadi Cik Kulat hantar sms minta resepi fruit cake dari saya. Katanya nak resepi fruit cake yang tahan lama. Susah gak permintaan ni sebab saya ni tak pernah buat fruit cake.. hahaha. Yang sebenarnya saya ni bukanlah peminat fruit cake; tapi kalau ada terhidang atas meja saya ngap je la. Dalam buku resepi yang saya ada ni resepi dia macam complicated gak la. Pagi ni sampai opis tengok buku tu tercicir lak dalam box motosikal.

Macam ni lah Cik Kulat, disebabkan saya tak dapat post resepi fruit cake tu hari ni, apa kata Cik Kulat search 'kek buah' kat www.resipi.net Di resipi.net ada koleksi macam-macam resepi. Cik Kulat boleh pilih untuk buat fruit cake kukus ataupun bakar. Kalau ada kesempatan minggu depan saya postkan disini.
Esok saya cuti nak gi sekolah, amik report-card anak. Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment