Friday, November 18, 2005

Cerita pasal kerja lah pulak...

Saya ni kerjanya jawab talipon saja 'Pencacai angkat talipon'. Masuk kerja jam 7 pagi pulangnya jam 4 petang. Kerjanya wooooo sangat senang. Bunyi saja talipon saya jawab, bunyi saja talipon saya jawab. Apa? Operator? Bukan, ini bukan kerjanya operator... Ini lain. Lagi seronok dari operator. Menjawab talipon dari Korea, dengar suara aweks-aweks Korea yang halus merdu macam dalam drama Korea tu..(yang belum alihsuara punya lah.. yang alih suara mandarin tu suara ntah apa-apa macam anak jun lah.) Tetapi!! Ini Korea juga ada yang garanggg... macam singa betina. Tapi ini singa sarkas punya sudah jinak, brapa tahun diorang training..

Pasal ini kerja sangat senang, saya ada banyak masa mau pikir sama saya punya hobi. Apa hobi saya? Nak tau? Jangan kasitau sama saya punya tokey aaa... iya hobi saya ialah bikin roti. Hari-hari saya pikir sama roti. Pendek kata selagi belum tutup mata, roti roti roti.. Dei apa daa cerita roti jugak la.....

-sorry aaa ini cerita bosan-bosan laaa... jangan marah aaa... nanti kena jualll..

No comments:

Post a Comment