Friday, May 06, 2005

Lokasi

Semalam cuti umum Children's Day bagi Korea; jadinya saya pun amik le cuti. Masa ni la cuti sap sap soi lulus. Jam 7 pagi lagi saya menunggang motor ke BTR dengan niat nak gi survey. Banyak perkara nak di surveykan ni. Dengan makcik-makcik jual kuih pun siap saya interview. hehehe.

Nak dijadikan cerita; dan dipendekkan cerita maka saya sedaya upaya mendapatkan sebuah rumah sewa. Sangat strategik dan berpatutan. Rumah teres dua bilik renovated tu akhirnya jatuh ke tangan saya dan kata setuju dibuat dengan bayarannya sekali. Kalau dah jodoh takkan kemana... Saya akan kembali ke Bandar Tun Razak; tempat saya menjalani kehidupan remaja sejak 1986. Rumah sewa tersebut hanya beberapa ratus meter saja dari Flat Sri Kota, Stesen LRT BTR dan Kompleks Perniagaan DBKL BTR. Bandar Tun Razak ada HUKM, Stadium, Kompleks Belia, Tasik Permaisuri dan..... Kilang Ramly Burger..hehehe... :)

1 comment:

  1. sangat memberi inspirasi pengalaman tuan ni.

    ReplyDelete